3/05/2016

LE'MAARD, WODA MICELARNA


Cześć dziewczyny, dzisiejszy szybki post na temat łagodzącej i nawilżającej wody micelarnej Le'Maadr. Czy warto ją kupić?

Zakupiłam ją w drogerii Super Pharm ponieważ skusił mnie dobry i krótki skład (Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Panthenol, Poloxamer 184, Allantoin, DMDM-Hydantoin/Methylchloro-Isothiazolinone/Methylisothiazolinone), wpadłam na niego zupełnie przypadkiem. Akurat dwie małe buteleczki (100ml) były w cenie jednej, więc to drugie opakowanie, które aktualnie staram się zużyć. Cena tych produktów jest dość wysoka, dlatego postanowiłam wypróbować mniejszą wersję. Mała buteleczka wygląda bardzo zgrabnie i szczelnie się zamyka. 

Jakie są moje wrażenia? Skóra po użyciu wody jest dość gładka, nie czuję przesuszenia. Jednak często nie radził sobie ze zmyciem cięższego makijażu, dlatego zazwyczaj sięgam po inny micel a Le'Maadr używam gównie do odświeżenia twarzy w ciągu dnia, po peelingu lub kiedy wyjeżdżam. Zdecydowanie jest to micel dla osób z bardzo wrażliwą skórą ponieważ działa bardzo delikatnie i nie podrażnia. Niestety u mnie się nie sprawdza, po zmyciu zwykłego tuszu resztki pozostają mi między rzęsami. Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz