3/04/2016

NOWY FLUID OD MAYBELLINE





Hej dziewczyny ♡ ostatnio skusiłam się na nowość od Maybelline, podkład Affinitone Tone-On-Tone natural shades z pigmentami HD ☆ z witaminą E i olejkiem arganowym, według producenta nadaje się do wszystkich typów cery. W moim odczuciu cała seria Affinitone jest podobna do podkładów True Match. Konsystencja jest dość lejąca, rzadka. Sporym plusem jest szeroka gama kolorystyczna, zwłaszcza dostępność bladych odcieni.

Nawilża, dość dobrze kryje. Warto przed zakupem sprawdzić na dłoni ponieważ ma w sobie sporo błyszczących drobinek, które zostają po starciu podkładu (na twarzy są mniej widoczne, moim zdaniem bardziej delikatne od podkładu Rimmel Wake Me Up). Wygląda bardzo naturalnie, dobrze się rozprowadza, jest lekki i nie ma zapachu. ♡

Podkład zdecydowanie odradzam osobom z tłustą cerą (sama ją posiadam). Początkowo byłam z niego bardzo zadowolona, ale po dłuższym czasie odnoszę wrażenie, że nieco wzmaga przetłuszczanie się mojej cery i powoduje zatykanie się porów. Po całym dniu twarz mocno się wyświeca mimo przypudrowania. Jednak dla posiadaczek cery suchej może być całkiem udanym produktem, świetnie wtapia się w skórę i nie robi efektu maski. ♡ Dla mnie plusikiem jest lekkie opakowanie, choć podkład lubi się rozlewać. Cena produktu jest bardzo niska w stosunku do jakości (często na promocji). Jednak prawdziwą zmorą jest dla mnie sam zakup w drogerii - niestety większość z podkładów jest ubrudzona, otwarta i wymieszana z testerami. Na szczęście udało mi się wybrać podkład, który nie miał zdartej osłonki pod zakrętką. Warto zwrócić na to uwagę i nie kupować tych, które były używane. Pozdrawiam ;*



5 komentarzy:

  1. Jaki polecasz podkład do cery tłustej ? Dopiero zaczynam przygodę z makijażem i nie chciałabym od razu źle trafić. Zaczęłam właśnie od podkładu Maybelline Affinitone i tak jak napisałaś po czasie przetłuszczanie wzmogło się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki polecasz podkład do cery tłustej ? Dopiero zaczynam przygodę z makijażem i nie chciałabym od razu źle trafić. Zaczęłam właśnie od podkładu Maybelline Affinitone i tak jak napisałaś po czasie przetłuszczanie wzmogło się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ;) to zależy, jaki chcesz mieć stopień krycia. Możesz sprawdzić kilka podkładów : te mniej kryjące to Revlon Nearly Naked, L'Oreal True Match; średnie krycie - Bourjois Healthy Mix, L'Oreal Infallible; mocniejsze - Revlon Colorstay i Catrice All Aatt plus shine control (słyszałam, że jest dobry i chyba następnym razem sama go kupię). Pamiętaj, że tłusta cera wymaga dobrego nawilżania ;* pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuje za szybką odpowiedź :) myślę że spróbuje Loreala

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń