5/09/2016

NON-TOURING - CZYM JEST?


Mamy już konturowanie, strobing... a teraz w świecie urody pojawił się non-tourig. Przesada, czy przełom w makijażu? Przeglądając najnowsze filmy kosmetyczne zwróciłam uwagę na wideo od Hudabeauty, makeup guru i ikony beauty z Dubaju, w którym pokazuje własną wersję tej techniki. Dla osób, które znają tę barwną postać niczym dziwnym jest, że za nim nie przepada :) Trend jest odpowiedzią na zachodni styl malowania się, czyli mocne konturowanie i przerysowany look w stylu sióstr Kardashian. Non-touring promują modelki i gwiazdy, które stawiają na delikatnie podkreśloną urodę.

Źródło : http://www.bellezza.it/
Na czym polega technika i dlaczego zyskuje taką popularność ? Polega na konturowaniu światłem, ale nie należy mylić jej ze strobingiem, który jest znacznie mocniejszą wersją. Czyli rezygnujemy z bronzera, nawet różu, a zamiast tego nakładamy rozświetlacz na najbardziej wysunięte obszary twarzy.  Zasada jest prosta - odkładamy płynne i kremowe rozświetlacze i wybieramy te pudrowe. Przy pomocy pędzelka aplikujemy rozświetlacz pamiętając o tym, żeby go nie przeciągać, ale nakładać punktowo (szczyty kości policzkowych, czubek nosa, łuk kupidyna, łuk brwiowy, środek policzka...).

Źródło : www.brit.co
Non-touring jest bardzo delikatny i sprawia, że twarz wygląda pełniej, nabiera zdrowego blasku. Ale w mojej ocenie jest zarezerwowany dla kobiet o idealnych proporcjach twarzy. Jestem zwolenniczką bronzera, bo jeśli użyjemy go umiejętnie, doskonale koryguje asymetrię twarzy. Z drugiej strony uważam, że technikę należy dopasować do typu cery - jeśli nasza szybko się przetłuszcza nie warto naśladować gwiazd :) Co sądzicie ?

Źródło : www.huffingtonpost.com




1 komentarz:

  1. Uwielbiam makijaże typu "no makeup", teraz również "non-touring" :-) choć nie mam idealnych rysów twarzy. Może z racji swojego wieku ;-), preferuję odmładzanie za pomocą makijażu i chyba całkiem dobrze mi to wychodzi, bo wszyscy określają mnie na 10 lat młodszą :-) Jeśli ktoś jest posiadaczem cery tłustej, warto wykonać przed makijażem zabieg z udziałem preparatu MAT FERUL marki Peel Mission. Cudowny efekt.

    OdpowiedzUsuń