5/07/2016

SPOTKANIE Z ALLANI.PL


Zapraszam na post o spotkaniu z Allani i obejrzenie krótkich fimików z moim udziałem! Razem z dziewczynami z blogów alexkozlowska.com i milordka.pl odpowiadamy na krótkie pytania. Zapowiada się ciekawa modowo-urodowa przygoda! Koniecznie zaglądajcie :) A teraz opowiem o całym wydarzeniu.



Na instagramie wrzuciłam niedawno zdjęcie z eventu w Krakowie i chciałabym się podzielić moimi doświadczeniami. Na początek : czym jest Allani ? Jeśli nie znacie tej strony zachęcam do sprawdzenia. Przede wszystkim skupia aktualne modowe inspiracje, czyli jeśli chcemy uzupełnić szafę, Allani podpowiada nam produkty i odsyła do sklepów internetowych. Wszystkie ciuchy, buty i akcesoria są wybierane z gustem, a często nie mamy czasu na buszowanie po sklepach. 

Dowiedziałam się, że modowe looki, które widnieją na stronie są stworzone przez użytkowniczki zalogowane na portalu i każdy może takie robić :) Istnieje też aplikacja na telefon, którą warto wypróbować.

Spotkanie bardzo inspirujące i w miłym towarzystwie - miałam okazję poznać ekipę Allani i podyskutować o najnowszych trendach. Jako początkująca blogerka chętnie słucham uwag i podpowiedzi innych, dlatego bardzo się cieszę, że mogłam poznać dziewczyny i wymienić się doświadczeniem. Szykują się kolejne spotkania z ciekawymi ludźmi :)


Po krótkiej rozmowie i słodkim poczęstunku zostałyśmy zaproszone do nagrania wspólnego wideo! Koniecznie obejrzyjcie i poznajcie mnie :)

Pozdrawiam, buziaki! Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz