11/30/2016

MOJE INSPIRACJE MIESIĄCA // WISHLIST ♥

Cześć ! 

Zbliżają się święta, w Krakowie spadły pierwsze śniegi, więc najprzyjemniej zanurzyć się pod kocem i pooglądać ładne rzeczy w internecie :D Dzisiejszy post jest przede wszystkim pomocny dla mnie o tyle, że mogłam stworzyć konkretną listę, czyli dziś o tym, co mnie inspiruje i co mi ostatnio bardzo wpadło w oko. Na Instagramie przez długi czas dominuje minimalizm, proste, surowe formy, a w makijażu wciąż mocne brwi, ciemne usta i meega rozświetlenie. Look à la vamp, do tego jesienne brązy, odciene ceglaste, burgundowe, pomarańczowe.. Pora przestawić się na zimę!


W tym miesiącu jestem bardziej domowa i zakochana w delikatnych, słodkich wzorach i kolorach. Szczególnie podoba mi się połączenie złota i bladego różu. Intensywny róż zdaje się grać pierwsze skrzypce w okresie przedświątecznym, wystarczy obejrzeć limitowaną edycję w kolekcji Mac NutcrackerSweet. Delikatny róż ogólnie chyba dominuje w moim makijażu codziennym, coraz bardziej podobają mi się makijaże dziewczęce, odmładzające, słodkie :)

Tutaj kilka instagramowych zdjęć, które są przecudne. Powyżej źródło :


Powyżej niesamowita, dopasowana, bardzo kobieca i subtelna sukienka. Polecam śledzić profil, śliczne zdjęcia :)

♥♥♥

Druga sprawa to moja wish lista, czyli, szkoda, że nie można pisać listów do św. Mikołaja :) Same kosmetyczne pozycje. Nie zabraknie też różu. Przede wszystkim są to rzeczy, które przeglądam już od dłuższego czasu i chciałabym, żeby kiedyś się u mnie znalazły :) Słodkie, kolorowe, cukierkowe, czyli w temacie!


♥1. Paletka Too Faced Chocolate Bonbons - jestem ciekawa zapachu cieni :) wygląda słodko, kolory cudowne. Fiolety zwłaszcza.

♥2. Anastasia Beverly Hills paletka Modern Renaissance - jestem w niej od dawna zakochana. Dla mnie ideał jeśli chodzi o dobór kolorystyczny. Cena wygórowana, ale jakość niewątpliwie super. Marzenie! 

♥3. Tony Moly Cool Eye Stick - chłodzący i nawilżający stick pod oczy, dostępny w Sephora.  Kosmetyk koreański o świetnym składzie, do tego zamknięty w cudnym opakowaniu. Panda jest po prostu genialna! 

♥4. Catrice HD liquid coverage foundation - nie trzeba nic pisać, każdy już o nim słyszał :) Lubię podkłady Catrice, a sama marka proponuje coraz lepsze kosmetyki. Must-have.

♥5. It's skin Babyface krem BB, róż  - znów naturalne, koreańskie produkty w zaskakująco dobrych cenach. Prześliczne opakowania, bardzo pozytywne :)

♥6. Yves Saint Laurent Black Opium - delikatnie słodki zapach, przypomina mi bardziej dziewczęcą i delikatną formę moich ukochanych perfum Si od Giorgio Armiani. Miłość od pierwszego powąchania.

♥7. Tarte Cosmetics paletka Tartalette - uniwersalne cienie neutralne, którymi można zrobić makijaż dzienny i mocny wieczorowy. Wszystko w jednym miejscu, czyli paletka z serii takich, które są niezależne. Do tego piękne opakowanie, cudo.


Czy coś z tych propozycji jest na Waszej wish liście? Albo macie opinie na ich temat? Piszcie :)

Pozdrawiam, Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz