11/29/2016

Trik na powiększenie oka

Cześć !

Okazuje się, że nie trzeba mieć wielkich oczu, żeby wyglądały jak u lalki ! Dzisiaj zapraszam na post, gdzie pokażę prosty trik na ich optyczne powiększenie.

Wydaję mi się, że większość już zauważyła lub podpatrzyła od Instagramowych makijażystek pewien bardzo modny trend niesamowicie powiększający oczy. Jest to bardzo proste, ale nie sprawdzi się na każdej budowie oka, dlatego warto najpierw popróbować. Taki makijaż z pewnością sprawdzi się na większe wyjścia a w wersji jedynie z eyelinerem będzie dobrze wyglądać na codzień. 


Na czym polega? Ważne są trzy elementy : 

  • wydłużenie brwi - trzeba dorysować końcówkę, która wychodzi poza naturalną długość brwi
  • pociągnięcie eyelinera - tak, żeby między końcówką brwi a zakończeniem eyelinera była pozostawiona odległość, ale były zakończone w tym samym miejscu
  • sztuczne rzęsy na pasku/kępki - jeżeli nie mamy długich rzęs ten trik nie wyjdzie dobrze, dlatego trzeba pamiętać o doklejeniu przynajmniej połówek. efekt za to fantastyczny 

Na zdjęciu zaznaczyłam mniej więcej jak to wygląda u mnie: 


Jak widać "wydłużona końcówka" eyelinera to niemal połowa długości samego oka. Tym sposobem oko dramatycznie się powiększa, niektórzy dodają jeszcze soczewki powiększające i efekt jest niesamowity :) 


Mam nadzieję, że post komuś się przyda. Zachęcam do obserwowania mojego bloga (wystarczy na głównej stronie w prawym dolnym rogu kliknąć przycisk "obserwuj") i śledzenia mnie na instagramie :)
Pozdrawiam, Karolina :*

1 komentarz:

  1. U Ciebie z tą kreską bardziej tworzy się efekt kociego oka :) Powiększenie oka daje fajne kreska z ogonkiem do góry plus cieniowanie załamania ku górze :) No ale to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń