12/01/2016

Sylveco - łagodzący krem pod oczy

Pierwsze zmarszczki? O nie! 23 lata to już odpowiedni czas, żeby na poważnie zabrać się za pielęgnację skóry pod oczami. Powoli da się zauważyć u mnie drobniutkie kreseczki, zwłaszcza przy zewnętrznych kącikach oczu. Mam też często problem z lekkim zasinieniem. Przyznam się, że wcześniej zaniedbywałam tę sferę i głównie stosowałam sam olej arganowy. Teraz, kiedy często używam ciężkich korektorów postanowiłam pomóc mojej skórze.

Od kilku miesięcy stosuję Łagodzący krem pod oczy Sylveco    


Pojemność całkiem spora jak na kosmetyk pod oczy - buteleczka ma aż 30 ml, krem bardzo wydajny, ciężko mi go wykończyć stosując cienką warstwę rano i znacznie grubszą warstwę wieczorem. Producent zaleca stosowanie nie tylko pod oczy, ale też na usta, jednak od tego mam mój ukochany balsam Alterra :) Skład ma fantastyczny, ogólnie uwielbiam produkty Sylveco. Dodatkowym plusem i miłym gestem od producenta jest podanie na stronie dokładnego składu każdego z produktów, możemy też sprawdzić poszczególny składnik. Myślę, że dla osób z bardzo wrażliwą skórą nada się jak najbardziej. 

Skład

WodaOlej z pestek winogronOlej sojowySorbitan Stearate & Sucrose CocoateMasło karite (Shea)SkwalanTriglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowegoStearynian gliceroluOlej arganowyKwas stearynowyAlkohol cetylostearylowyEkstrakt ze świetlika łąkowegoEkstrakt z chabru bławatkaAlkohol benzylowyWitamina EBetulinaGuma ksantanowaKwas dehydrooctowy


Konsystencja kremu jest bardzo luźna, lekka, nic mi się nie dzieje kiedy stosuję go pod makijaż. Ma delikatny, ledwo wyczuwalny, naturalny zapach. Warto trzymać go w lodówce :) Na początku nie widziałam znacznej poprawy, ale teraz mam wrażenie, że skóra pod oczami jest bardziej wygładzona, nawilżona, podkład czy korektor w tym miejscu ma gładkie podłoże i wygląda dużo lepiej. Na opakowaniu możemy przeczytać, że redukuje cienie pod oczami - w tej kwestii niestety nie zauważyłam większych zmian. Szybko się wchłania, nie pozostawia ciężkiej, tłustej warstwy. 


Uważam, że jest to dobry krem dla osób, które zwracają uwagę na jakość i dobór składników. Jeżeli oczekujecie spektakularnych i natychmiastowych efektów, może rozczarować. Najważniejsza jest systematyczność, dopiero po kilku miesiącach zauważam zmiany. Dla mnie jednaj jak najbardziej na plus :) Zwłaszcza, że dla mnie pielęgnacja powinna bazować na naturalnych składnikach. Sylveco ma w swojej ofercie same naturalne produkty i powiem szczerze, że mam do nich pełne zaufanie. Np moim niesamowitym odkryciem jest ten żel do oczyszczania twarzy <klik> . Znacie ten krem, poleciłybyście komuś?

Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
Pozdrawiam, Karolina

1 komentarz:

  1. Anonimowy2/05/2017

    Mam tem krem, jest super !
    Kreva

    OdpowiedzUsuń