1/28/2017

Backstage ! Makijaż ślubny na modelce, sesja.

Cześć ! Zapraszam na post związany z nowym projektem, w którym miałam okazję wziąć udział podczas weekendu. Zobacz foto relację!
Ostatnio uczestniczyłam w sesji zdjęciowej, która odbyła się na Pomorzu, w małej wsi niedaleko Gdańska. Cała sesja przeniosła się z miasta do uroczego pałacu w Grąbkowie, który już z zewnątrz robi wrażenie. Pałac to miejsce z bardzo bogatą historią, na ten moment znacznie odrestaurowany. Zdecydowanie na mniejszą skalę, ale zbudowany jest na styl francuskich pałaców barokowych nazywanych 'entre cour et jardin' (fr. między dziedzińcem a ogrodem), dlatego pewnie warto zobaczyć go na wiosnę. Kiedy przyjechaliśmy wszystko było pokryte grubą warstwą białego śniegu, dlatego nie mogłam zobaczyć całego ogrodu. Jednak pałac jak i całe wnętrze zrobiły na mnie ogromne wrażenie - czułam się jakbym przeniosła się w miejscu i czasie.

Na co dzień pałac dysponuje 22 pokojami i 7 salami balowymi, w weekendy odbywają się tam urocze wesela.

Cały projekt związany z sesją dotyczy sukni ślubnych, które projektuje i ręcznie szyje moja siostra wkładając w to bardzo dużo energii i wiem, że bardzo się w tym spełnia. Dlatego trzymam kciuki za efekty. Wkrótce ruszy strona internetowa, więc z pewnością zobaczycie więcej zdjęć.

Chciałam podzielić się zdjęciami z backstage'u.


Miałam okazję przygotować makijaż na modelce - nie zajmuję się tym zawodowo, ale już miałam okazję pomóc na sesjach.


Postawiłam na makijaż, który podkreśli i uwydatni rysy modelki - ważnym elementem były sztuczne rzęsy, które zaakcentowały duże oczy. Delikatnie podkreśliłam brwi, ale nie chciałam, żeby zdominowały cały makijaż. Uroda modelki pozwoliła na zarówno mocne podkreślenie oczu jak i ciemne usta.









Nie zabrakło też błysku mojego ukochanego rozświetlacza - cienia do powiek Inglot, który w tej roli spisuje się na medal.


Jak Wam się podoba? Pozdrawiam, buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz