2/04/2017

DOUBLE : Catrice HD liquid coverage // Coverall Wet n Wild

Nowa seria postów DOUBLE czyli porównuję dwa produkty tej samej kategorii. Dwa podkłady, dla mnie jeden przeciętny, drugi absolutny hit. Potraficie zgadnąć który jest który? Zapraszam na recenzję - odpowiedź może zaskoczyć. 


Postanowiłam rozpocząć nową serię krótkich postów z konkretną opinią, gdzie będę wybierać zwycięzcę. W tym poście zestawię dwa podkłady - słynny Catrice HD Liquid Coverage i mniej znany Wet N Wild Coverall Foundation dostępny w drogeriach Natura, choć nie w każdej znajdziecie szafę firmy.

Podkładu Catrice HD Liquid Coverage nie trzeba nikomu przedstawiać - ostatnio siła blogosfery dała o sobie znać :) Świadczą o tym pustki w szafach Catrice i stały brak najjaśniejszych odcieni. Będąc absolutną fanką podkładu All Matt Plus i skuszona dobrymi recenzjami sama postanowiłam wybrać jeden dla siebie. Niestety musiałam trochę poczekać, w dodatku złapałam stacjonarnie odcień 020, który jest delikatnie zbyt ciemny. Mimo to, postanowiłam sprawdzić jak zachowuje się na mojej skórze.



Plusy : dobrze się rozprowadza, ładnie kryje, dobrze wygląda na zdjęciach.
Minusy : skład..., jest ciężki, mocno ciemnieje, zapycha i powoduje u mnie znaczny wysyp :( , szybko się wyświeca. Po całym dniu nie wygląda tak dobrze, jakbym tego chciała.
Przyznam szczerze, że pipeta nie jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o podkład. Łatwo się brudzi i mam wrażenie, że szybciej zasycha zawartość. Zdecydowanie wolę pompkę. Dla mnie to podkład na wybrane okazje, bo dyskwalifikuje go to jak niekorzystnie działa na moją cerę.


Podkład Coverall stał się moim ulubieńcem - wpada w różowe tony, ale u mnie ładnie stapia się z kolorem skóry. Cena rewelacyjna bo jakość jest bardzo dobra. Polecany przez Tati na YouTube, którą od dawna śledzę i której ufam.
Plusy - świetnie się rozprowadza (używam gąbki), ma naturalne wykończenie, wygląda jak druga skóra. Ładnie kryje, choć stopień krycia średni. Po całym dniu wygląda bardzo dobrze - nie ucieka w zmarszczki i nie ściera się. Używam go do pracy i po powrocie makijaż dalej dobrze wygląda.  Minusy : przy mojej cerze lekko się wyświeca i trzeba poprawić w ciągu dnia, więcej nie znalazłam :)


Podsumowanie : walkę wygrywa Wet n Wild Coverall <3

Buziaki! Nie zapomnijcie skomentować lub zaobserwować mojego bloga jeśli posty są dla Was przydatne :) Karolina.


4 komentarze:

  1. Anonimowy2/05/2017

    Karolino, bardzo przydatna opinia ! Chętnie wypróbuję ten podkład. Pozdrawiam,
    Kreva

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak o Catrice HD Liquid Coverage słyszałam wiele, tak o Wet N Wild Coverall Foundation słyszę pierwszy raz ;) Z Catrice mam tylko kredkę do brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię testować rzeczy, które u nas są mniej popularne. Może to dlatego, że oglądam dużo zagranicznego YT :) ale markę Catrice bardzo lubię.

      Usuń